Beefy Boxes and Bandwidth Generously Provided by pair Networks
Problems? Is your data what you think it is?
 
PerlMonks  

Re: Double items in link bar

by crazyinsomniac (Prior)
on Aug 22, 2002 at 11:58 UTC ( #191995=note: print w/replies, xml ) Need Help??


in reply to Double items in link bar

Thanks, we've noticed. Give it a day or two and it'll be fixed.

update:
BTW ~ this is the place to report things like this. If there are gods around, it's easier to just (t|y)ell in the chatterbox.

FYI: if you get a ServerError message, with an ID number, this is not the place to report it. You should probably just ignore it, but you're "supposed" to email the admin (whose name shall not be mentioned)

 
______crazyinsomniac_____________________________
Of all the things I've lost, I miss my mind the most.
perl -e "$q=$_;map({chr unpack qq;H*;,$_}split(q;;,q*H*));print;$q/$q;"

Replies are listed 'Best First'.
Re: Re: Double items in link bar
by schumi (Hermit) on Aug 22, 2002 at 12:41 UTC
    Hmm, those were a very short one or two days to fix this. If only all helplines would work this fast... :)

    Thx a bunch to whoever done it!

    --cs

    There are nights when the wolves are silent and only the moon howls. - George Carlin

Log In?
Username:
Password:

What's my password?
Create A New User
Node Status?
node history
Node Type: note [id://191995]
help
Chatterbox?
[tye]: -Mouse
[Corion]: Option a) would mean launching cmd.exe /k c:\path\to\ batchfile- launching-perl- script.cmd. Option b) would be to add pause as the last line of said batch file.
[LanX]: First day after holidays ... and already stressed by the fact that colleagues changed stuff without communication ... apparently I'm the only one trying to fight entropy
[Corion]: LanX: The command is always in the history if you typed it in before. If you didn't type the command into the command line, it will not be there. I think there is doskey which can stuff command lines into the history
LanX damns the cult of CB ;-)
LanX WTF WTF WTF
[LanX]: please forget my last 3 posts
[LanX]: Yeah option a doesn't go into history
[LanX]: probably I need to teach the app to restart after C-c Kill
[Corion]: LanX: Maybe have an infinite-loop cmd file? Much easier than trying to manage that from within Perl IMO

How do I use this? | Other CB clients
Other Users?
Others chilling in the Monastery: (9)
As of 2017-03-27 15:48 GMT
Sections?
Information?
Find Nodes?
Leftovers?
    Voting Booth?
    Should Pluto Get Its Planethood Back?



    Results (320 votes). Check out past polls.